Run Code
|
API
|
Code Wall
|
Misc
|
Feedback
|
Login
|
Theme
|
Privacy
|
Patreon
LALALALALALLLLAAA
//g++ 5.4.0 #include <iostream> #include <cmath> #include <iostream> #include <cstdlib> #include <ctime> using namespace std; class My{ public: void sleep(){ for(int i = 0; i < 2000000000; i++); } double lnStirling(int n) { //sleep(); if(n != 0) return n*log(n / 2.71828182846) + 0.5 * log(6.28318530718 * n); //uproszczony wzór else return 0; } double entropia(int liczba_kostek, int oczka[6]) { //sleep(); return lnStirling(liczba_kostek) - lnStirling(oczka[0]) - lnStirling(oczka[1]) - lnStirling(oczka[2]) - lnStirling(oczka[3]) - lnStirling(oczka[4]) - lnStirling(oczka[5]); } void mainEntropia() { srand(time(NULL)); const int liczba_kostek = 600, liczba_cykli = 200; //stałe int kostki[liczba_kostek], oczka[6]; //oczka[0] to ilość 6 float szansa = 5; //szansa w % //#pragma omp parallel for lastprivate(kostki, oczka) for (int i = 0; i < liczba_kostek; i++) //ustawianie wszystkich kostek na 6 { // sleep(); kostki[i] = 6; //każda kostka na wartość 6 oczka[i] = 0; //kostka ????????????????? tu jest błąd... oczek jest 6 a nie tyle ile liczby_kostek cout << i << endl; } oczka[0] = liczba_kostek; for (int i = 0; i < liczba_cykli; i++) //ilość cykli (rzutów) { // sleep(); cout << "Entropia po cyklu " << i << " wynosi " << entropia(liczba_kostek,oczka) << endl; cout << oczka[0] << endl; //ilość kostek o wartości 6 for (int j = 0; j < liczba_kostek; j++) //rzut każdą kostką po kolei { //sleep(); if (rand() % 100 < szansa) //sprawdza czy kostka ma sie przeturlac (czy kostka się przekręciła) { oczka[kostki[j] % 6]--; //zmniejszenie ilości kostek o danym oczku kostki[j] = rand() % 6 + 1; //wylosowanie nowej wartości kostki oczka[kostki[j] % 6]++; //zwiększenie ilości kostek o danym oczku } } } } }; int main() { My m ; m.mainEntropia(); }
run
|
edit
|
history
|
help
0
TempSpecial2
temp
inorder traversal
Avoiding visited networked paths
StrStrPbrk
c++ car racing game
Kishan_Basic_Geometry
CPP - Ex 5
Ternary operator - warnings about unsued values
A • Potato Sacks