Run Code
|
API
|
Code Wall
|
Users
|
Misc
|
Feedback
|
Login
|
Theme
|
Privacy
|
Patreon
TID-CALCULATOR
program td; Var Carte,C , N :real; T :integer; begin Readln (T); if T >= 1584 then begin T:= (T-1584); Carte := ((T+1)/48); C :=((frac (Carte))*48); N :=((T/48)+1); if c = 0 then begin Writeln ('Circuit Numéro :' ,48 ); Writeln ('La carte Numéro:' ,trunc (N) ); Writeln ('Shelf Numéro: 3' ); end else begin Writeln ('Circuit Numéro :' ,Round(C) ); Writeln ('La carte Numéro:' ,trunc (N) ); Writeln ('Shelf Numéro: 3' ); end end else if T >= 768 then begin T:= T-768; Carte := ((T+1)/48); C :=((frac (Carte))*48); N :=((t/48)+1); if c = 0 then begin Writeln ('Circuit Numéro :' ,48 ); Writeln ('La carte Numéro:' ,trunc (N) ); Writeln ('Shelf Numéro: 2' ); end else begin Writeln ('Circuit Numéro :' ,Round(C) ); Writeln ('La carte Numéro:' ,trunc (N) ); Writeln ('Shelf Numéro: 2' ); end end else begin Carte := ((T+1)/48); C :=((frac (Carte))*48); N :=((t/48)+1); if c = 0 then begin Writeln ('Circuit Numéro :' ,48 ); Writeln ('La carte Numéro:' ,trunc (N) ); Writeln ('Shelf Numéro: 1' ); end else begin Writeln ('Circuit Numéro :' ,Round(C) ); Writeln ('La carte Numéro:' ,trunc (N) ); Writeln ('Shelf Numéro: 1' ); end end end.
run
|
edit
|
history
|
help
0
Please
log in
to post a comment.
Calculatrice (case of)
RAMON BARBOSA DE ARAUJO CONCEIÇÃO 600623124
zad27-notoptimal
Pokemon1
nested for loop a(ii)
mang
codigo
NguyenThanhThe11Sinh
звёздное небо и подсчёт кратных звёзд
Funcion: numero perfecto
Please log in to post a comment.