Run Code
|
API
|
Code Wall
|
Misc
|
Feedback
|
Login
|
Theme
|
Privacy
|
Patreon
hrátky s ukazately ++ bonusy ++ profi swap
#include <stdio.h> int main(void) { int a = 10; int b = 20; int *pa = NULL; //pa je ukazatel na typ int a ukazuje na adresu 0(NULL) int *pb = NULL; //pb je ukazatel na typ int a ukazuje na adresu 0(NULL) pa = &a; //uložení adresy a do ukazatele pa, & slouží k označení adresy nikoliv proměné pb = &b; //uložení adresy b do ukazatele pb printf("a: %d\n", a); printf("b: %d\n", b); printf("a: %p\n", a); //vypsani adresy a - způsobeno %p printf("b: %p\n", b); printf("pa: %p\n", pa); //%p - pointer - ukazatel, printf vypíše adresu uložení proměné a printf("pb: %p\n", pb); //%p - pointer - ukazatel, printf vypíše adresu uložení proměné b printf ("*pa: %d\n", *pa); //dereferne - *, pracuje s obsahem v uložené adrese printf ("*pb: %d\n", *pb); //dereferne - *, pracuje s obsahem v uložené adrese int temp = *pa; //dočasná proměná *pa = *pb; *pb = temp; /* *pa = *pa - *pb // a = (a-b) *pb = *pa + *pb // b = (a+b) +b = a *pa = *pb - *pa // a = a- (a-b) = b */ printf("a: %d\n", a); printf("b: %d\n", b); return 0; } //*pa => hodnotu v a tj. 20 //&pa => sdresa proměnné pa //*&pa => pa = &a (vzajemne opačné operace)(operace se ruší) //&*pa => pa = &a (vzajemne opačné operace)(operace se ruší)
run
|
edit
|
history
|
help
0
Hello
pointery
Simple c
arraywithqueue
problema5propuestos2014/11/05
hrátky s ukazately ++ bonusy
TVector
euklejduv algoritmus
1
OMP